7Cars провели опитування клієнтів щодо якості обслуговування
Протягом 4 місяців – з квітня по липень 2020 року – наша компанія проводила опитування нових клієнтів (тих, хто звернувся до нас за орендою автомобіля вперше). Кожному такому орендарю після повернення автівки ми пропонували заповнити невеличку форму у Google, щоб поділитися враженнями про сервіс.
За час проведення опитування нам вдалося зібрати думки 198 клієнтів. Ми дуже раді, що більшість із них виявилися задоволені обслуговуванням: ми отримали багато позитивних коментарів. Зустрічалися й критичні відгуки, але всі вони були конструктивними та обґрунтованими. З узагальненими результатами опитування у вигляді діаграм пропонуємо ознайомитися нижче.
Дякуємо учасникам за висловлену думку, а також усім клієнтам 7Cars за те, що залишаєтеся з нами. Продовжуємо працювати для вас і постійно покращувати якість нашого сервісу! Якщо Ви також хочете взяти участь в опитуванні, будь ласка, перейдіть за посиланням – https://forms.gle/6BqiN9AJxyvLNHe89.
Результати
Як бачимо, найчастіше наші нові клієнти орендували доступні машини економ-класу. Не набагато відстає від них середній клас, а також позашляховики і кросовери. Помітно рідше брали напрокат дорожчі автомобілі бізнес-класу, ще рідше – преміум-клас і мінівени.
Переважна більшість опитаних (близько 90%) зазначили, що користуватися нашим сайтом для пошуку інформації та замовлення авто було легко і зручно. Частина клієнтів віддає перевагу особистому спілкуванню телефоном або в офісі; труднощі під час роботи з сайтом відчули лише деякі відвідувачі.
Більше половини клієнтів орендували авто в Києві, що не дивно – саме в столиці найбільший попит на прокат машин в Україні. Друге і третє місце за кількістю замовлень посіли Одеса і Львів.
Практично всі клієнти залишилися задоволені роботою нашого колективу, відзначивши повноту консультації та/або ввічливість співробітників. З грубістю або відсутністю уваги з боку менеджерів не зіткнувся ніхто з опитаних.
Як заощадити на оренді авто
Понад 90% клієнтів отримали свій орендований автомобіль менш ніж за півгодини після звернення. Деякі, однак, вказали на затримки під час видачі – ми обов’язково врахуємо їхні зауваження.
Ми ретельно стежимо за чистотою наших машин, що відзначили понад 95% нових клієнтів. Будемо прагнути до 100%-вого показника 🙂
Один із принципів нашої компанії – завжди видавати автомобіль із повним баком пального, що й відзначили 100% опитаних клієнтів.
Не зазнавали труднощів наші орендарі й під час повернення машини: майже всі відповіли, що ця процедура зайняла не більше 20 хвилин.
Клієнти залишилися загалом задоволені технічним станом наших автомобілів: майже 90% відзначили стан машини як відмінний, решта – як задовільний. Варіант “усе погано” не обрав ніхто.
З тих, у кого виникали питання в процесі оренди, практично всі залишилися задоволені як швидкістю, так і якістю їх вирішення.
Непередбачені ситуації в дорозі: як не зіпсувати автоподорож
Найпопулярнішою причиною оренди авто серед опитаних виявилася тимчасова недоступність свого автомобіля (через ремонт, продаж тощо): її назвали близько 42%. Інші популярні цілі:
- 24% респондентів не бачать сенсу купувати свою машину і користуються орендованою за необхідності;
- 17% взяли авто напрокат під час поїздки в інше місто, не бажаючи користуватися громадським транспортом;
- 11% орендували автомобіль для бізнесу або інших робочих завдань.
Серед інших приводів, які називали клієнти, – брак коштів на купівлю особистого транспорту; тест-драйв перед купівлею схожого автомобіля; тимчасова потреба в більш місткій машині або в декількох авто.
Найважливішими факторами вибору під час оренди авто для опитаних клієнтів стали (у цьому питанні можна було вибрати кілька варіантів):
- прозорість і зрозумілість умов, які пропонує компанія – 84,3% відповідей;
- цілодобова підтримка в дорозі – 47%;
- розташування прокату в межах міста – 34%;
- низька ціна, незалежно від машини – 33%;
- максимально нові авто, незалежно від ціни – 30%;
- низька сума застави – 28%.
Серед інших відповідей клієнтів на це запитання – швидкість оформлення оренди, широкий вибір автомобілів, наявність страховки КАСКО, надійність компанії.
Понад 96% опитаних загалом оцінили наш сервіс як відмінний, чому ми дуже раді 🙂
Залишити відгук