з 8:00 до 20:00 info@7cars.com.ua
7cars
  • Філія
    Телефон
    Час роботи
    з 8:00 до 20:00
    E-mail
    info@7cars.com.ua

Що таке застава і навіщо ми її беремо перед початком оренди?

Більшість бажаючих скористатися послугою прокату авто побоюються щодо суми застави. Багато хто переймається: що буде з їх заставними грошима, якщо з автомобілем щось станеться? Інші клієнти цікавляться, навіщо взагалі залишати заставну суму, якщо машини застраховані по КАСКО?

Якщо ви надаєте перевагу формату відео, то перегляньте наш відеоролик на тему цієї статті нижче (російською).

Для чого необхідна застава?

Усіх наших клієнтів ми консультуємо перед початком оренди й говоримо, що застава – це їхня максимальна фінансова відповідальність на період користування автомобілем. Іншими словами, якщо сума збитку більша, ніж сума застави, то клієнт нічого не доплачує, крім заставної суми. І навпаки – якщо сума збитку менша за суму застави, то з клієнта утримується компенсація ремонту, а різниця повертається.

Головною вимогою для роботи даної умови є чітке дотримання пунктів договору прокату, особливо повідомлення нас, як орендодавця, протягом півгодини про ДТП за телефоном гарячої лінії (067 521 7877, 044 531 7877).

Термін «застава» можна пояснити з точки зору автострахування. По суті, застава – це безумовна франшиза, тобто та сума, яка не покривається страховою компанією при виникненні страхового випадку. Наприклад, якщо сума збитку становить 1000 доларів, а франшиза – 400 доларів, то страхова компанія виплатить 1000 – 400 = 600 доларів. Також тут важливо зазначити, що страхові компанії, як правило, не страхують комерційний транспорт з нульовою франшизою, тому ризики сплати франшизи перекладаються на клієнта.

Застава також може використовуватися для покриття інших нестрахових випадків, а саме:

  • недостача палива при поверненні авто;
  • хімчистка автомобіля;
  • ремонт або заміна колісних дисків і покришок у разі пошкодження клієнтом;
  • будь-які істотні пошкодження салону автомобіля.

У якій формі можна залишити заставу?

Заставу можна залишити як у готівковій формі, так і в безготівковій (тобто зробити блокування коштів на банківській картці клієнта).

Блокування коштів (або преавторизація) – це по суті тимчасове (не більш ніж 30 днів) припинення можливості користуватися певною сумою грошей на картці клієнта. Ці гроші не списуються, як оплата, а тільки блокуються на максимальний термін до 30 днів. Це означає, що на 31-й день гроші розблокуються і ви зможете користуватися ними знову.

У випадку з готівкою, заставу ви отримаєте в день повернення авто (при чому ті самі купюри, які ви залишали).

Клієнт може не отримати заставу відразу після повернення авто в таких випадках:

  • якщо є серйозні пошкодження на автомобілі, які вимагають більш детального огляду на СТО;
  • якщо автомобіль дуже брудний і у клієнта немає часу чекати, поки його помиють.

Як зменшити суму застави?

Багато хто запитує, як зменшити свою відповідальність або взяти авто зовсім без застави. У нас є така послуга, як додаткове страхування, яке дозволяє клієнту значно зменшити свою відповідальність. Поширюється вона на всі класи авто, крім преміум-автомобілів.

Вартість такої послуги – від 6 доларів на добу. Ця опція дасть можливість зменшити відповідальність більш ніж у 5 разів: наприклад, із 500 до 80 доларів для економ класу.

Страховка не діє в разі нанесення шкоди колісним дискам або покришкам, у разі крадіжки склоочисників або появи відколів на скляних деталях.

Скористатися додатковою страховкою можуть клієнти, які досягли віку 25 років і мають стаж водіння більше 5 років. Період оренди повинен бути більше 3 діб.

Сподіваємося, що ця стаття була корисною для вас. Бажаємо вам вдалих поїздок і гарного настрою!