Управління корпоративним автопарком
Багато компаній для успішної роботи вимагають утримання власного автопарку. Машини потрібні для швидкого переміщення співробітників, перевезення вантажів, надання транспортних послуг клієнтам… При цьому кожен автомобіль потребує регулярного техобслуговування, ремонту, страхування. Це може здаватися простим завданням, якщо у компанії лише декілька авто, але приносить багато клопоту, коли їх кілька десятків і більше.
Часто в компаній просто немає достатніх ресурсів, зокрема кадрів і кваліфікації, для якісного контролю за всіма процесами, пов’язаними з володінням авто. Через це робота з автомобілями стає неефективною, що збільшує витрати підприємства. У західних країнах для вирішення такої проблеми давно увійшла в практику послуга управління корпоративним автопарком (fleet management). Тепер, завдяки компанії 7Cars, цей сервіс доступний і для українського бізнесу!
Для швидкого зв’язку з питань управління автопарком заповніть форму внизу цієї сторінки або зателефонуйте нам за номером
+38 (067) 521 78 77
Що таке fleet management і чим він корисний?
По суті, цей сервіс являє собою аутстафінг завдань штатного механіка, адміністратора, менеджера автопарку, юриста тощо. Таким чином, для співробітників вашої компанії відпадає необхідність у вирішенні тривіальних (непрофільних) завдань, які можуть виникати під час експлуатації автомобілів: таких, як заміна лампочки в фарі, запис на ТО, врегулювання страхового випадку. Ваш персонал фокусується на основних процесах, які створюють цінність для бізнесу, а все інше делегується нам.
Крім того, передача управління автопарком допоможе вам:
- контролювати використання ваших автомобілів;
- уникнути простоїв авто, які можуть бути необхідні в іншому місці;
- відслідковувати ефективність роботи водіїв;
- отримати безліч корисної статистичної інформації.
Що входить до набору послуг?
Ми беремо на себе практично всі завдання, пов’язані з управлінням парком легкових авто.
- допомога у виборі та придбанні авто для компанії-клієнта;
- постановка автомобіля на облік, оформлення необхідних документів;
- допомога у продажу машин із вашого автопарку на вторинному ринку після завершення терміну ефективної експлуатації (зокрема й викуп авто компанією 7Cars).
- планове регламентне ТО (запис і контроль);
- капітальний ремонт;
- плановий і екстрений шиномонтаж (включно з покупкою гуми);
- зберігання гуми (зимової та літньої);
- мийка автомобілів, хімчистка салону (можливе укладання договору з певною автомийкою, якщо компанія експлуатує автомобілі в одному місті).
- допомога у виборі страхової компанії;
- підбір умов страхування;
- оформлення страховки.
- GPS-трекінг транспорту (моніторинг пересувань, формування звітів про місцезнаходження авто);
- встановлення різноманітних систем безпеки й контролю в автомобілі;
- раціональний розподіл автомобілів та водіїв;
- організація перевірок авто на предмет подряпин та інших пошкоджень, які можуть з’явитися в процесі експлуатації.
- перегін автомобілів водіями компанії 7Cars (на сервіс, в інше місто тощо);
- доставка співробітника до автомобіля на сервіс;
- короткострокове зберігання автомобілів.
- ведення обліку витрат на транспорт;
- надання детального звіту про виконану роботу й фінансові витрати.
- врегулювання ДТП;
- надання підмінного автомобіля на час ремонту машини з вашого автопарку;
- цілодобовий асистанс (підтримка) водіїв у телефонному режимі.
Які переваги обслуговування автопарку в 7Cars?
- Оптимізація і планування бюджету. До кожного клієнта ми шукаємо індивідуальний підхід: враховуємо особливості автопарку, цілі використання авто, а також завдання бізнесу в цілому.
- Широке покриття. Ми працюємо з компаніями по всій території України.
- Співпраця з постачальниками послуг (СТО, шиномонтажі, магазини запчастин, страхові компанії, евакуатори) на спеціальних умовах. Завдяки цьому ціни на більшість послуг для нас нижчі за ринкові на 5-15%.
- Виділений менеджер для кожної компанії-клієнта. Наш співробітник завжди оперативно вирішить будь-які адміністративні завдання.
- Кол-центр 24/7 для швидкого прийняття заявок (запис на ТО, врегулювання страхових випадків, планування ремонту тощо).
- Докладні звіти про роботу, а також доступ до системи моніторингу транспорту. Ви отримуєте дані про те, де знаходилися ваші автомобілі, хто був за кермом, якою є витрата палива, з якою швидкістю рухалося авто тощо.
- Професійна юридична допомога: у реєстрації авто, врегулюванні страхових випадків, отриманні виплат від страхових компаній.
- Післяплата. Ви оплачуєте наші послуги до 10 числа місяця, наступного за звітним.
- Наші ціни включають ПДВ, що дає можливість оптимізувати витрати й оподаткування.
Як формується ціна на управління автопарком компанії?
Ми працюємо з клієнтами на основі відкритого бюджету. Щомісячна оплата, яку ви будете вносити, складається з:
- вартості окремих послуг, виконаних субпідрядниками. Ці послуги та їхні ціни детально перераховуються у звіті;
- винагороди аутстаф-компанії (7Cars) у розмірі 15% від вартості послуг.