з 8:00 до 20:00 info@7cars.com.ua
7cars
  • Філія
    Телефон
    Час роботи
    з 8:00 до 20:00
    E-mail
    info@7cars.com.ua

Найчастіші запитання (FAQ)

Прокат авто набуває дедалі більшої популярності у нашій країні. Люди хочуть подорожувати, цінують мобільність і комфорт. Автомобіль завжди був і залишається вірним помічником у різних життєвих ситуаціях. Наші клієнти користуються сервісом оренди авто як в особистих (відпочинок, поїздки з родиною, подорожі на авто), так і в робочих цілях (автомобіль як засіб підвищення продуктивності співробітника та/або керівника). У цьому є свої плюси: не потрібно витрачатися на утримання власного авто, думати де його обслуговувати, паркувати, страхувати і нести при цьому постійні накладні витрати. Натомість раціональніше використовувати автомобіль у той період часу і в тому місці, де і коли він дійсно необхідний. Транспорт і все обслуговування повністю перебуває на аутсорсингу нашої компанії. Для юридичних осіб ще одна вигода – оптимізація оподаткування, адже ціни на сайті вказані вже з ПДВ. Тим компаніям, які не хочуть утримувати штат водіїв, доступна послуга оренда авто з водієм.

Популярні питання щодо оренди авто (обмеження і ризики клієнта)

1. Що таке франшиза у прокаті і навіщо залишати заставу за авто?

Застава за авто – це страховий депозит, в межах якого клієнт, незалежно від своєї провини, несе відповідальність у випадку ДТП або будь-якого іншого ушкодження. Суму застави можна подивитися на сайті компанії в каталозі автомобілів. Клієнт залишає заставу для покриття можливих несуттєвих збитків, які можуть виникнути у процесі прокату (те, що не покривається страховою компанією). Із застави також може утримуватися компенсація за недостачу палива під час повернення авто або оплата за одну добу продовження оренди авто. Детальніше про заставу ви можете дізнатися на цій сторінці.

2. Що трапиться, якщо автомобіль буде ушкоджено?

У випадку заподіяння шкоди автомобілю, з клієнта стягується сума на відновний ремонт, але не більше суми застави (страхового депозиту). В акті прийому-передачі вказані ціни на можливі пошкодження авто. Наприклад, подряпина бампера оцінюється, в залежності від класу авто, від 100 до 150 доларів США (що дорівнює вартості ремонту на будь-якій СТО України). Якщо подряпину можна усунути поліруванням, то такий збиток оцінюється у 10-20 доларів США.

3. Чи можу я зменшити суму застави?

Так, така можливість є. Зменшити суму застави і, відповідно, свою відповідальність можна у п’ять разів. Для цього необхідно придбати додаткову страховку. Наприклад, для автомобіля економ-класу додаткова страховка, на умовах оренди тривалістю від 3 до 15 днів, буде коштувати 9 доларів США на добу. При цьому відповідальність лімітується сумою у 60 доларів США. Така послуга надається у випадку оренди авто на період понад три доби.

4. У якій формі можна залишити заставу і внести оплату?

Готівкою, картами Віза, Мастеркард (застава блокується на рахунку клієнта), або шляхом безготівкового перерахунку на наш розрахунковий рахунок (ми працюємо з ПДВ і без ПДВ, ціна не змінюється). Сума застави зазначається у документах на прокат і в акті прийому-передачі.

5. Коли і в якому вигляді я отримаю свою заставу назад?

Застава, залишена у готівковій формі, повертається клієнтові відразу ж, коли він повертає автомобіль (незалежно від місця повернення). У випадку блокування коштів на картці клієнта менеджер надасть чек-підтвердження скасування такої операції. Однак, у такому випадку кошти можуть відобразиться на рахунку не відразу, а протягом періоду до 30 днів.

6. Чи можу я взяти авто в Києві і повернути його в іншому місті?

Так, така можливість є. Ця послуга надається на платній основі і за умови оренди на період від 3-х днів. Вартість від 30 доларів США і вище, залежно від віддаленості міста повернення і класу авто. Іноді ми проводимо акції і даємо можливість безкоштовно повернути авто у іншому нашому філіалі.

7. Що буде, якщо авто зламається у дорозі?

Ми зобов’язуємося надати технічну допомогу клієнту або швидкий ремонт (якщо таке можливо). Якщо ремонт потребуватиме багато часу, ми надамо клієнту автомобіль не нижче класом.

8. Що буде, якщо я проїду більше встановленого ліміту пробігу?

Під час повернення авто менеджер проведе розрахунок вартості перепробігу і вирахує цю суму із застави. Ліміт пробігу становить 350 км на добу, але обчислюється за весь період оренди (наприклад, 1050 км за 3 дні). Вартість кожних 10 км перепробігу становить: 1 долар для економ-класу, 1,5 долара для середнього класу, 2 долари для авто бізнес-класу та кросоверів, 2,5 долара для авто преміум-класу.

9. Що буде, якщо я поверну машину раніше проплаченого терміну?

У випадку дострокового повернення, компанія залишає за собою право здійснити перерахунок ціни за добу прокату відповідно до прейскуранту, або утримати 30% від залишку оплачених, але не використаних днів. Різниця повертається клієнтові.

10. Чи можу я передати авто третій особі?

Передача третій особі без нашого відома заборонена. Ми безкоштовно впишемо в договір прокату декількох додаткових водіїв, якщо на момент передачі авто нам будуть надані їхні водійські посвідчення.

11. Чи можу я повернути брудний автомобіль?

Усі автомобілі передаються в прокат чистими і з повним баком. Ми цінуємо час наших клієнтів і не вимагаємо мити авто після прокату. Клієнту достатньо заправити його до повного баку і приїхати вчасно на повернення. Можуть бути винятки, якщо автомобіль неможливо візуально оглянути на предмет нових дефектів. У такому випадку менеджер має право притримати суму застави до мийки автомобіля.

12. Які встановлюються обмеження під час використання прокатного автомобіля?

Забороняється куріння в салоні авто, порушення правил дорожнього руху (в тому числі швидкісного режиму), використання автомобіля не за призначенням (наприклад, в якості таксі, або на спортивних змаганнях), передача третім особам без нашого відома, а також самостійний ремонт автомобіля.