
7Cars провели опитування клієнтів про якість обслуговування
Протягом 4 місяців – з квітня по липень 2020 року – наша компанія проводила опитування нових клієнтів (тих, хто звернувся до нас за орендою автомобіля вперше). Кожному такому орендарю після повернення машини ми пропонували заповнити невелику форму в Google, щоб поділитися враженнями про сервіс.
За час проведення опитування нам вдалося зібрати думки 198 клієнтів. Ми дуже раді, що більшість із них виявилися задоволеними обслуговуванням: ми отримали багато позитивних коментарів. Траплялися й критичні відгуки, але всі вони були конструктивними й обґрунтованими. З узагальненими результатами опитування у вигляді діаграм пропонуємо ознайомитися нижче.
Дякуємо учасникам за висловлену думку, а також усім клієнтам 7Cars за те, що залишаєтеся з нами. Продовжуємо працювати для вас і постійно покращувати якість нашого сервісу! Якщо Ви також хочете взяти участь в опитуванні, будь ласка, перейдіть за посиланням – https://forms.gle/6BqiN9AJxyvLNHe89.
Результати
Як бачимо, найчастіше наші нові клієнти орендували доступні машини економ-класу. Не набагато від них відстає середній клас, а також позашляховики та кросовери. Помітно рідше брали напрокат дорожчі автомобілі бізнес-класу, ще рідше – преміум-клас і мінівени.
Переважна більшість опитаних (близько 90%) зазначили, що користуватися нашим сайтом для пошуку інформації та замовлення авто було легко та зручно. Частина клієнтів надає перевагу особистому спілкуванню по телефону або в офісі; труднощі під час роботи з сайтом виникли лише в деяких відвідувачів.
Більше половини клієнтів орендували авто в Києві, що не дивно – саме у столиці найбільший попит на прокат машин в Україні. Друге і третє місце за кількістю замовлень посіли Одеса та Львів.
Практично всі клієнти лишилися задоволені роботою нашого колективу, відзначивши повноту консультації та/або ввічливість співробітників. З грубістю або відсутністю уваги з боку менеджерів не зіткнувся ніхто з опитаних.

Як заощадити на оренді авто
Більше 90% клієнтів отримали свій орендований автомобіль менш ніж за півгодини після звернення. Деякі, однак, вказали на затримку при видачі – ми обов’язково врахуємо їхні зауваження.
Ми ретельно стежимо за чистотою наших машин, що відзначили більше 95% нових клієнтів. Будемо рухатися до 100%-го показника 🙂
Один із принципів нашої компанії – завжди видавати автомобіль із повним баком палива, що й відзначили 100% опитаних клієнтів.
Не відчули труднощів наші орендарі й при поверненні машини: майже всі відповіли, що ця процедура зайняла не більше 20 хвилин.
Клієнти лишилися в цілому задоволені технічним станом наших автомобілів: майже 90% відзначили відмінний стан машини, решта – задовільний. Варіант «все погано» не обрав ніхто.
Серед тих, у кого виникали питання в процесі оренди, практично всі залишилися задоволені як швидкістю, так і якістю їх вирішення.

Непередбачені ситуації в дорозі: як не зіпсувати автоподорож
Найпопулярнішою причиною оренди авто серед опитаних виявилася тимчасова недоступність свого автомобіля (через ремонт, продаж тощо): її назвали близько 42%. Інші популярні цілі:
- 24% респондентів не бачать сенсу купувати свою машину й користуються орендованою за потреби;
- 17% взяли авто напрокат під час поїздки в інше місто, не бажаючи користуватися громадським транспортом;
- 11% орендували автомобіль для бізнесу або інших робочих завдань.
Серед інших причин, які називали клієнти – нестача коштів на купівлю особистого транспорту; тест-драйв перед покупкою схожого автомобіля; тимчасова необхідність у більш місткій машині або в декількох авто.
Найважливішими факторами вибору під час оренди авто для опитаних клієнтів стали (в цьому запитанні можна було вибрати кілька варіантів):
- прозорість і зрозумілість умов, які пропонує компанія – 84,3% відповідей;
- цілодобова підтримка в дорозі – 47%;
- розташування прокату в межах міста – 34%;
- низька ціна, незалежно від машини – 33%;
- максимально нові авто, незалежно від ціни – 30%;
- низька сума застави – 28%.
Серед інших відповідей клієнтів на це запитання – швидкість оформлення оренди, широкий вибір автомобілів, наявність страховки КАСКО, надійність компанії.
Загалом більше 96% опитаних оцінили наш сервіс як відмінний, і ми цьому дуже раді 🙂
Залишити відгук